tisdag 15 januari 2013

Längtar efter lite färg....

...och har letat runt i skåpen, hittade den här vasen som är dotterns. Hoppas hon glömt den och inte vill ha den i sin lägenhet nu :) Imorgon blir det till att köpa något att sätta i den bara så kan jag känna mig helt nöjd.
Sovrumsrenoveringen fortgår men vi väntar på tapeten vi beställt, det blir sååå spännande men tänk om jag ångrar mig, det har jag faktiskt inte råd med så det är bara att hålla tummarna.
Nu väntar en semla på mig..
Ha en skön kväll

5 kommentarer:

  1. Lycka till med sovrumsprojektet....ska bli kul att se resultatet sen! En semla lät ju inte dumt...tur att bjag är för lat för att åka & köpa. Krams m

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det var med guld till den bruna tapeten!! Jag tror säkert att ni blir nöjda, men visst blir man lite nervös! Billigt är det ju definitivt inte :-) Ha en go kväll, du och semlan! Tur att jag inte har någon sådan hemma, för den hade jag smaskat på direkt. Låter ju jättegott!!!

    SvaraRadera
  3. Snygga! Kan förstå att du vill ha dom kvar ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Spännande. Fint med brunt och guld.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Läser dottern bloggen får du gömma vasen under sängen, för den måste du behålla, jättefin. Skall bli spännande att se hur allt blir, ursnyggt tror jag. Kramisar Tina

    SvaraRadera