fredag 20 februari 2015

Hallå....

....från sjukstugan här som hos så många andra. Första dagen jag inte tillbringar hela tiden i sängen eller soffan. Vilken pärs! är man som jag väldigt sällan sjuk så blir man så förvånad när man blir helt deckad :)
Här hemma händer det väldigt lite för plötsligt känner vi att vi har inte bråttom, här ska vi verkligen bo in oss innan det landar i vilka färger vi väljer för färg på väggarna vill vi ha. Köpte zebrarandigt tyg i brunt o beige som stolen på bilden ska kläs i. Nu har jag insett att det räcker inte med omklädning utan stoppningen måste bytas ut, jag har material men projektet blir lite större så nu får vi se hur snabbt det blir (inte). Är så nöjd med att bara gå och "känna in" och njuta av vårt perfekta hus med det suveräna läget, ren lycka och harmoni.
Nu kryper jag till sängs igen..
Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Många som är sjuka nu, mannen ligger hemma med förkylning. Ha en fin fredag, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åååååh avis!! Jag har länge haft ögonen öppna för att kunna hitta en sådan stol klätt med sådant tyg men ännu inte haft någon framgång. Vill ha!!! Vad kul att få se stolen hos dig, ska bli spännande att se hur resultatet blir, gissar det blir kanonfint!!! Önskar jag kunde klä stolar...

    Krya-på-dig-kramiz aka

    SvaraRadera