söndag 7 oktober 2012

Underbar helg....

...med barn och barnbarn hemma. För första gången sov Olivia 8 månader, över hos oss och det gick jättebra. Storebror Erik har vi fått ha hos oss tidigare och det är bara sååå mysigt. Stora tjejerna Lina o Mimmi blev riktigt bebissugna :)
Nu har lugnet och tystnaden sänkt sig över huset och jag väntar på Solsidan, sen tror jag vi hoppar i säng, tidigt blev det i morse, inte så dumt faktiskt, dagen blir lång när man inte sover bort tiden :)
Ha en härlig söndagskväll

2 kommentarer:

  1. Skönt att kunna låna lite barnbarn ibland och gosa och mysa med, för att sedan lämna dom åter och lugnet återfås!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig helg ni har haft! Ja, den där Solsidan är allt ett bra söndagsnöje. Jag kommer inte att missa ett avsnitt :-) Jag bänkar mig i soffan :-) Ha det riktigt bra denna starten på veckan!

    SvaraRadera