söndag 12 augusti 2012

Tidningar.....

Vad gör ni av era inredningstidningar? Ett stort i-landsproblem för mig...Jag har tidningar i vardagsrum, sovrum, övre hall och i vindsförådet. Har så väldigt svårt att slänga dom.  Tänker att jag ska spara för att det blir kul att titta i dom om tjugo år :)Det händer att jag rensar och river ut inspirationsbilder. Jag har haft tidningar från 80-talet som jag slängt i någon flytt, gud vad jag ångrar det :(. Kan man hyra ett enormt föråd någonstans kanske....

1 kommentar:

  1. Jag har haft samma problem med tidningar... fast med tidningar om träning :-) Jag har sparat, sparat och sparat... för jag kaaanske vill titta i dem igen. Men, nä... har jag inte gjort det de senaste åren så kommer jag antagligen aldrig att göra det. Så... för någon månad sedan slängde jag dem! Lite jobbigt, men det gick :-)

    Jag använde Photoscape till bilderna i senaste inlägget. Ett gratisprogram och väääldigt lätt att använda! Prova :-)

    SvaraRadera