onsdag 7 mars 2012

Vardagsrum.

På väg till min kurs igår, fick jag ett hastigt infall och svängde in till Ikea och köpte dessa fina kuddfodral. Dom känns lite våriga, men utanför fönstret snöar det idag. Nåväl... när jag skulle åka ut från parkeringen, backade jag in i en bil som kom åkande... hjälp vad snabbt det händer, jag såg den verkligen inte två sekunder tidigare. Nu är det ju bestämt så att man inte får backa på någon så jag får lägga till ca 2000 kr(tror jag) i självrisk för de plåtskador som uppstod. Jaja..skadorna var ganska lindriga och det var bara plåt. inte en människa..Men dyra kuddar blev det... Ha en skön kväll o backa lugnt

2 kommentarer:

  1. Jättefina kuddfodral! men dom blev som sagt lite väl dyra!
    Kram på kvinnodagen!

    SvaraRadera
  2. Tur att allt gick bra med dig i krocken! :) Kram

    SvaraRadera